Reklama
envitechnik

Tomasz Karolak twarzą kampanii wizerunkowej Sunday Polska

Firma Sunday Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca”, której twarzą jest aktor - Tomasz Karolak, prywatnie właściciel instalacji fotowoltaicznej od Sunday Polska. Kampania ma promować fotowoltaikę, jako ekologiczne i ekonomiczne odnawialne źródło energii.

Tomasz Karolak twarzą kampanii wizerunkowej Sunday Polska
Tomasz Karolak twarzą kampanii wizerunkowej Sunday Polska [Źródło: sundaypolska.pl]

Celem kampanii wizerunkowej jest upowszechnienie wiedzy o zaletach fotowoltaiki. Udział Tomasza Karolaka w kampanii Sunday Polska ma za zadanie pomóc dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i podkreślić korzyści stosowania paneli fotowoltaicznych: oszczędność, niezależność energetyczną czy troskę o środowisko.

Reklama
oknonet.pl

Aktor również korzysta z własnej instalacji fotowoltaicznej od Sunday, dlatego chętnie zaangażował się w działania wizerunkowe firmy. Spoty reklamowe z Jego udziałem będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną oraz Internet.

Od dwóch lat obserwujemy fotowoltaiczny boom w Polsce. Rynkowe prognozy przewidują na koniec 2021 r. osiągnięcie łącznej dostępnej mocy na poziomie 6-7 GW. Prąd ze słońca to przyszłość energetyki, dlatego jednym z najważniejszych celów naszej kampanii jest uświadamianie i upowszechnianie wiedzy o fotowoltaice. W przypadku tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z Tomaszem Karolakiem, ponieważ to znany i lubiany aktor, który jest także jednym z wielu naszych zadowolonych klientów – mówi Marcin Pieczora, prezes zarządu Sunday Polska.

Dwóch na trzech właścicieli domów planuje montaż fotowoltaiki w ciągu najbliższych trzech lat. To dobry znak, pokazujący, że popularność energii ze słońca rośnie. Dlatego Sunday wspólnie z Tomaszem Karolakiem przekonuje, że energia słoneczna jest dostępna dla każdego i warto o tym wiedzieć przed startem trzeciej edycji Programu „Mój Prąd”, który według zapowiedzi rządu ma nastąpić już w lipcu tego roku. Dla prosumentów stanowi to doskonałą zachętę do inwestowania w czystą energię ze słońca.

Źródło: sundaypolska.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz