Reklama
https://www.bosch-homecomfort.com

MOYA stawia na zieloną transformację. Elocity zadba o jej zaplecze technologiczne

Uruchomienie ponad 4000 własnych punktów ładowania do końca 2030 roku. To plan rozwoju spółki Anwim S.A., właściciela sieci stacji paliw MOYA. Wszystkie stacje będą dostępne dla użytkowników aplikacji MOYA firma, Super MOYA oraz w aplikacji Elocity.

MOYA stawia na zieloną transformację. Elocity zadba o jej zaplecze technologiczne
MOYA stawia na zieloną transformację. Elocity zadba o jej zaplecze technologiczne

Kierowcy korzystają z sieci MOYA na terenie wszystkich województw przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Szczególnie doceniają je klienci flotowi, którzy na stacjach mogą płacić bezgotówkowo, ale także za pomocą aplikacji, ułatwiającej zarządzanie służbowymi autami.

Wkrótce te same udogodnienia czekać będą na kierowców samochodów elektrycznych – w zaprezentowanej niedawno strategii rozwoju Anwim S.A., sporo miejsca poświęcono dynamicznemu rozwojowi stacji ładowania w ramach sieci MOYA. Za dostarczenie technologii do zarządzania infrastrukturą sieci odpowiadać będzie Elocity, którego Anwim S.A. wybrał na partnera swojego projektu.

Zamierzamy brać aktywny udział w transformacji energetycznej kraju. Chcemy stać się jednym z liderów zmian, dlatego osią rozwoju całej grupy kapitałowej będzie w najbliższych latach zielona strategia. Jej zrealizowanie będzie możliwe przy technologicznym wsparciu Elocity – mówi Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A.

Elocity – technologia, która daje nowe możliwości

Innowacyjna integracja aplikacji Elocity z narzędziami sieci MOYA było możliwe dzięki elastycznemu oprogramowaniu. Software Elocity tworzony od podstaw może być dowolnie dopasowany do potrzeb Partnera – tak jak w przypadku spółki Anwim S.A.

Nasza współpraca z Anwim S.A. pozwoli na zaprezentowanie pełni możliwości związanych z wykorzystaniem technologii, której twórcą i właścicielem jest Elocity – mówi Michał Baranowski, CEO Elocity. – Jako partner technologiczny dostarczamy rozwiązanie, które umożliwia rozszerzenie funkcjonalności dotychczasowych rozwiązań flotowych MOYA, w tym aplikacji mobilnych dla kierowców, o narzędzia dla użytkowników samochodów elektrycznych. Co to oznacza dla użytkownika końcowego? Że dzięki naszej integracji kierowcy i klienci MOYA będą mieć dostęp do kompletu funkcjonalności z zakresu elektromobilności w ramach obecnie posiadanych narzędzi tj. aplikacji MOYA firma i Super MOYA – wyjaśnia Baranowski.

Elocity jest technologicznie przygotowane na rosnące potrzeby właściciela marki MOYA. Według deklaracji Anwim S.A. w perspektywie 5-7 lat spółka przeznaczy na inwestycje ponad 1,5 mld zł, w tym do 1 mld zł na realizację zielonej strategii, której jednym z kluczowych elementów jest budowa infrastruktury ładowania.

4000 punktów ładowania MOYA dostępnych także w aplikacji Elocity

Do 2030 r. w ramach realizacji strategii Anwim S.A. powstanie własna sieć punktów ładowania, zarówno na stacjach MOYA jak i poza nimi. Łącznie planujemy mieć ponad 4 tys. własnych punktów ładowania do końca 2030 r. oraz zamierzamy rozszerzać sieć poprzez współpracę z innymi operatorami w ramach roamingu. Jeszcze w tym roku klienci MOYA mają mieć dostęp do około 1 tys. punktów ładowania pojazdów elektrycznych w całym kraju – zapewnia Andrzej Kisała, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży flotowej w Anwim S.A.

Wszystkie stacje ładowania widoczne będą zarówno w aplikacjach MOYA firma i Super MOYA, jak i w aplikacji Elocity. Umożliwi to kierowcom ładowanie auta za pośrednictwem jednego narzędzia, bez konieczności instalowania dodatkowej aplikacji.

Myślę, że połączenie naszych sił z marką MOYA i integracja wielu narzędzi, umożliwiających zarządzanie flotą, to istotna informacja nie tylko dla wszystkich kierowców, ale przede wszystkim dla fleet menedżerów – podkreśla Agnieszka Nocuń, CFO Elocity. – Ci, którzy już teraz korzystają z karty flotowej Elocity zyskają dostęp do nowych stacji ładowania.

Jak zauważa ekspertka, dynamiczny rozwój ogólnodostępnej sieci, szczególnie w zakresie szybkich stacji zlokalizowanych przy trasach, to duża korzyść dla flot, których pracownicy mają dostęp do ładowań na ogólnodostępnych stacjach dostępnych w aplikacji Elocity oraz już wkrótce w aplikacji MOYA firma. A także jeden z kolejnych argumentów przemawiających za elektryfikacją floty.

Źródło: elo.city

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz