.
Reklama
heiztechnik banner 311023
.

Nowa funkcjonalność w GreenCRM znacznie ułatwi realizacje założonych celów

GreenCRM – przejrzysty i łatwy w obsłudze system do zarządzania relacjami z klientami – otrzymał właśnie zupełnie nową funkcjonalność. Dzięki nowej opcji użytkownicy mogą znacznie lepiej planować i ustalać cele sprzedażowe oraz wygodnie obserwować skuteczność i efekty pracy handlowców.

Nowa funkcjonalność w GreenCRM znacznie ułatwi realizacje założonych celów
Nowa funkcjonalność w GreenCRM znacznie ułatwi realizacje założonych celów

Zespół GreenCRM w najnowszej wersji aplikacji oddał do dyspozycji użytkowników funkcjonalność, która pozwala na ustalanie celów sprzedażowych dla zespołu w ujęciu miesięcznym, kwartalnym oraz rocznym. Od teraz korzystając z systemu GreenCRM możemy określać cele w formie – liczby spotkań, liczby umów oraz liczby zrealizowanych instalacji.

Reklama
oknonet.pl

Nowe rozwiązanie stworzone zostało w przejrzystej i wygodnej formie – w aplikacji widoczny jest progess bar wizualizujący obecne postępy zespołu handlowców. Aktualizacji postępów dokonuje się w prosty sposób – wystarczy kliknąć informacje, że spotkanie z klientem zostało zakończone, wgrać umowę do systemu lub zmienić jej status na „zrealizowana”.

Wdrożone rozwiązanie pozwoli na lepsze planowanie i określanie celów sprzedażowych. Natomiast atrakcyjna i czytelna wizualizacja efektów pracy pozwoli na ocenę działań handlowców, zwiększy ich skuteczność oraz nastawienie zespołu do realizacji założonych zadań.

Dowiedz się więcej na: greencrm.io

Kontakt:
Piotr Mikrut Product Manager
tel.: +48 662 635 160
e-mail: [email protected]

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz