
Zespół GreenCRM w najnowszej wersji aplikacji oddał do dyspozycji użytkowników funkcjonalność, która pozwala na ustalanie celów sprzedażowych dla zespołu w ujęciu miesięcznym, kwartalnym oraz rocznym. Od teraz korzystając z systemu GreenCRM możemy określać cele w formie – liczby spotkań, liczby umów oraz liczby zrealizowanych instalacji.
Nowe rozwiązanie stworzone zostało w przejrzystej i wygodnej formie – w aplikacji widoczny jest progess bar wizualizujący obecne postępy zespołu handlowców. Aktualizacji postępów dokonuje się w prosty sposób – wystarczy kliknąć informacje, że spotkanie z klientem zostało zakończone, wgrać umowę do systemu lub zmienić jej status na „zrealizowana”.
Wdrożone rozwiązanie pozwoli na lepsze planowanie i określanie celów sprzedażowych. Natomiast atrakcyjna i czytelna wizualizacja efektów pracy pozwoli na ocenę działań handlowców, zwiększy ich skuteczność oraz nastawienie zespołu do realizacji założonych zadań.
Dowiedz się więcej na: greencrm.io
Kontakt:
Piotr Mikrut Product Manager
tel.: +48 662 635 160
e-mail: [email protected]
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.