Reklama
bosch-homecomfort

Właściwy przepływ informacji kluczem do efektywnego zarządzania pracownikami w terenie

Sprawny przepływ informacji między pracownikami wykonującymi zadania w terenie, a osobami zarządzającymi decyduje o szybkości i skuteczności ich działania. Posiadając kompleksowe informacje o zadaniach, można je efektywnie i komfortowo realizować.

 

Jak zatem przekazywać kluczowe informacje pracownikom, którzy pracują w terenie?

Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych i dążeniem do automatyzacji procesów komunikacja z pracownikami w terenie staje się coraz łatwiejsza. Do zarządzania pracą pracowników i rozplanowywania ich zadań w sposób optymalny i uzasadniony biznesowo służą specjalnie opracowywane systemy. Jednym z nich jest mobiPLANER przygotowany przez firmę Apator Rector.

MobiPLANER ułatwia codzienną pracę i kompleksowo wspiera wykonywanie zadań w ramach usług serwisowych, instalatorskich, montażowych lub dostawczych. System służy do planowania pracy zespołów oraz nadzorowania aktywności pracowników, zgodnie z ustalonym harmonogramem zadań. Pozwala dbać o terminowość prac wykonywanych cyklicznie lub określonych ramami umów z klientami. Sprawdzi się w wielu różnych branżach, w których pracownicy wykonują zadania w terenie np. monterzy i serwisanci instalacji, urządzeń mechanicznych oraz systemów i sprzętu wymagającego cyklicznej obsługi i przeglądów, instalatorzy elementów wyposażenia budynków i OZE, dostawcy artykułów spożywczych, materiałów eksploatacyjnych czy specjalistycznych usług.

Pracownik w terenie za pośrednictwem aplikacji mobiPLANER otrzymuje informacje o konkretnym zleceniu, które ma do wykonania, miejscu jego realizacji i wszelkich wymaganiach klienta. System wytycza dla niego optymalną trasę dojazdu do klienta, a w razie wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji, szybko reorganizuje jego plan działania. Aplikacja zawsze posiada aktualne dane i pozwala na wprowadzanie przez pracownika informacji zwrotnych m.in. o postępie prac, wykonaniu zleceń, pozwoli także dołączyć dokumentację i protokoły odbioru.

Za przydział i rozlokowanie zadań odpowiada zarządzający, który ma dostęp do danych znajdujących się w systemie. To on wprowadza do systemu parametry i dane na temat klienta, umów z nim zawartych i kolejnych prac. Dba o jakość i aktualność informacji. W systemie widzi także postępy prac ekip w terenie i dokumentację z wykonanych zleceń. System pomaga mu także w sytuacjach awaryjnych, kiedy np. pracownik będzie nieobecny lub jego zlecenie przedłuża się w jednym miejscu.

Dobry przepływ informacji między pracownikiem, a zarządzającym w dużej mierze stanowi o powodzeniu prac i dobrej obsłudze klienta. MobiPLANER pozwala na gromadzenie informacji o realizacji zadań w jednym miejscu, tworząc rejestr wszystkich czynności i dając możliwość wglądu do ich historii. System ogranicza także konieczność wypełniania i gromadzenia dokumentacji w formie papierowej, umożliwiając mobilne zarządzanie w aplikacji. To narzędzie nie tylko dla pracowników, ale i dla zarządzających, których celem jest terminowa i profesjonalna obsługa klienta.

 

Zachęcamy do kontaktu:

Łukasz Rakowiecki
Menadżer ds. Sprzedaży
tel. +48 571 402 126
[email protected]

Zobacz więcej: apator.com

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz