Reklama
https://www.bosch-homecomfort.com
Schneider Electric

Schneider Electric poszerza program partnerski o specjalizację e-commerce

Nowa specjalizacja dla partnerów e-commerce zapewni wszechstronne szkolenia, zasoby i wsparcie w zakresie znajomości firmy, produktów, rynku i mechanizmów e-commerce oraz zrównoważonego rozwoju. Partnerzy będą mieli również możliwość współpracy z menedżerem ds. transformacji i aktywacji kanału handlu elektronicznego, który pomaga w opracowaniu strategii maksymalizacji sukcesu w przestrzeni e-commerce, aby zapewnić utrzymanie konkurencyjności i maksymalne wykorzystanie inwestycji w e-commerce.

Schneider Electric poszerza program partnerski o specjalizację e-commerce

Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, ogłosił nowy program partnerski ze specjalizacją: e-commerce. Zapewni on uproszczone, innowacyjne i oparte na współpracy podejście do rozwoju partnerów firmy w internetowych kanałach sprzedaży. 

Rozwój handlu elektronicznego przy rosnącej liczbie sektorów gospodarki motywuje kolejne firmy do intensyfikacji działań na tym polu, aby nie zostały w tyle za konkurencją. Aby pomóc im osiągnąć sukces, Schneider Electric stworzył program dla partnerów e-commerce. Dostarcza on partnerom firmy najnowszych informacji o branży, nowościach i wydarzeniach, aby byli na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Dodatkowo partnerzy pozostają w kontakcie z menedżerem ds. transformacji i aktywacji handlu elektronicznego, który pomoże im opracować odpowiednie strategie maksymalizujące ich sukces na tym polu. 

Program zapewnia kompleksowe szkolenia w zakresie znajomości firmy i oferty, zasad handlu elektronicznego czy zrównoważonego rozwoju, aby pomóc partnerom wyprzedzić konkurencję. Dodatkowo partnerzy będą mieli dostęp do szeregu nagród w zamian za ich zaangażowanie. Opcje te mogą obejmować m.in. fundusze marketingowe, rabaty czy inicjatywy wyprzedażowe, aby pomóc partnerom lepiej wykorzystać ich inwestycje w e-commerce.

Misja programu partnerskiego Schneider Electric stała się bardziej wyraźna. Po raz pierwszy oferujemy naszym partnerom z branży nowy program e-commerce, który wyróżnia się na tle konkurencji. W jego ramach zapewniamy kompleksowy pakiet narzędzi i zasobów, które pomogą partnerom odnieść sukces w przestrzeni e-commerce. Od wsparcia marketingowego po pomoc techniczną, nasz program oferuje szeroki zakres usług, aby zapewnić partnerom najlepsze możliwe doświadczenie. Zadbaliśmy również o ekskluzywne rabaty i promocje, aby pomóc partnerom zmaksymalizować ich zyski. Dzięki wszechstronnym funkcjom i możliwości dostosowania do potrzeb program dla partnerów e-commerce pomoże im wyprzedzić konkurencję – powiedział David Terry, wiceprezes ds. kanałów IT w Schneider Electric w Europie.

Źródło: se.com

Schneider Electric
Anna Dąbkowska

Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
[email protected]
www.se.com/pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz