Reklama
bbpv.pl

Informacja dla gmin ws. dodatku osłonowego: dane niezbędne do ustalenia dochodu

Ministerstwo Klimatu i Środowiska przypomina, że wszystkie niezbędne dane do ustalenia dochodu, do rozpatrzenia wniosku o wypłatę dodatku osłonowego osoby upoważnione w danej gminie przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta do realizacji dodatku osłonowego, mają obowiązek pozyskać samodzielnie, drogą elektroniczną, za pośrednictwem odpowiednich usług funkcjonujących w ramach CSIZS [email protected], udostępnionego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.

Informacja dla gmin ws. dodatku osłonowego: dane niezbędne do ustalenia dochodu
Informacja dla gmin ws. dodatku osłonowego: dane niezbędne do ustalenia dochodu [Źródło: gov.pl]

 

Reklama
oknonet.pl

Wnioski o dodatek osłonowy można składać do 31 stycznia 2022 r. Wypłata dodatków zostanie realizowana w 2022 r. w dwóch równych ratach, tj. do 31 marca i do 2 grudnia. Osoby, które nie złożą wniosku do końca stycznia, nadal będą mogły to zrobić, jednak nie później niż do 31 października 2022 r. W tym przypadku wyplata 100% dodatku zostanie zrealizowana do 2 grudnia 2022 r.

Upoważnieni pracownicy w każdej gminie mają bezpośredni dostęp do ww. usług, za których pośrednictwem mają obowiązek pobrać odpowiednie dane niezbędne do ustalenia dochodu w zakresie ww. kategorii dochodów, w tym informacje o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne członków gospodarstwa domowego.

Źródło: gov.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz