.
Reklama
https://kongresmove.pl/pl
.

PGE zachęca do bycia PRO EKO

PGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej, w której zachęca do korzystania z linii produktów PRO EKO: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE.

PGE zachęca do bycia PRO EKO
PGE zachęca do bycia PRO EKO [źródło: www.gkpge.pl]

Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki PGE jako sprawdzonego i doświadczonego dostawcy ekologicznych rozwiązań, jakimi są instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii. Kampania akcentuje również troskę o środowisko naturalne oraz oszczędność i niezależność energetyczną wynikającą z produkcji prądu na własne potrzeby.

Reklama
oknonet.pl

PGE Obrót jest zaufanym dostawcą energii dla ponad 5,5 mln odbiorców. Chcemy nie tylko dostarczać coraz więcej zielonej energii naszym klientom, ale również zachęcić ich do inwestycji w zielone rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy pompy ciepła. Korzystając z naszej wiedzy i wieloletniego doświadczenia jesteśmy bezpiecznym i sprawdzonym partnerem w realizacji tego typu inwestycji skierowanych zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych w tym rolników i producentów – mówi Paweł Majewski, prezes zarządu PGE Obrót.

W ramach oferty PRO EKO, PGE Obrót, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, prowadzi ich przez cały etap inwestycji: od planowania i analiz, przez dobór komponentów, po uruchomienie wybranej instalacji. Proces montażu odbywa się we współpracy z partnerami zewnętrznymi, którymi są sprawdzone i doświadczone firmy, zajmujące się całościową obsługą takich inwestycji. Oferta od PGE Obrót jest tak zaprojektowana, aby umożliwić klientom maksymalnie jak największe korzyści w zakresie wsparcia z programów dofinasowania inwestycji, a także w perspektywie rozliczania prosumentów w systemie net-billing i trendu zachęcającego do zużywania wytworzonej energii na własne potrzeby. Z punktu widzenia wygody oraz korzyści klientów, PGE Obrót w pierwszej kolejności zachęca do wypełnienia formularza na stronie Grupy PGE. Następnie doradca skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów, odpowie na pytania i przeprowadzi przez każdy etap inwestycji.

Działania reklamujące instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii od PGE, będą prowadzone w okresie od 3 do 30 kwietnia 2023 r. Kampania produktowa to kontynuacja wiosennej odsłony kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” opartej na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta: łasice i świstaki. Dopełnieniem są formaty pokazujące korzyści płynące z instalacji PV dla domu oraz firmy.

Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce. Dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, czterema magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2427,7 MW.

PGE Obrót zajmuje się w Grupie PGE sprzedażą energii i obsługą klientów. Rozwija linię produktów PRO EKO i zachęca do korzystania z instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii. Firma współpracuje również ze sprawdzonymi, doświadczonymi polskimi firmami, zajmującymi się wykonawstwem, które wyłania w wymagającym procesie. Gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo inwestycji.

Standardem w ofercie PGE Obrót jest 15 lat gwarancji na materiały i jakość wykonania paneli, 25 lat gwarancji na ich sprawność, 12 lat gwarancji na falownik oraz pozostałe elementy konstrukcji (np. magazyn energii), a także 5 lat na wykonane roboty instalacyjne.

Źródło: gkpge.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz