Reklama
https://homecomfort.com.pl/

Zielona kampania Energi Obrotu

Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród klientów, jako dostawcy ekologicznych rozwiązań.

Zielona kampania Energi Obrotu
Zielona kampania Energi Obrotu

Energa Obrót z roku na rok sprzedaje swoim klientom coraz więcej zielonej energii. W zeszłym roku było to już ponad 40 proc. Zielony prąd został wyprodukowany głównie z wiatru, a w dalszej kolejności z wody, słońca i biomasy.

Spółka nie tylko oferuje energię z OZE, ale dostarcza swoim klientom coraz więcej usług czy produktów, które dają im możliwość działań proekologicznych przy okazji codziennego korzystania z energii elektrycznej.

Wachlarz eko-ofert Energi Obrotu to odpowiedź na aktualne trendy rynkowe i wymagania transformacji energetycznej. Ponadto nasze działania wpisują się w strategię Grupy ORLEN, w której priorytetem są przedsięwzięcia zmierzające do rozwoju i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, nisko- i zeroemisyjnych. Jako jeden z czołowych sprzedawców energii z odnawialnych źródeł, Energa Obrót aktywnie rozwija ten obszar – wyjaśnia Jarosław Wróbel, prezes Zarządu Energi Obrotu.

Z natury dobra energia

Energa Obrót na liście priorytetów stawia zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego swoim klientom. Taki przekaz pojawia się we wszystkich materiałach reklamowych tegorocznej kampanii pod hasłem Z natury dobra energia.

Scenariusz spotu telewizyjnego stworzył Paweł Blutko, a za jego reżyserię odpowiada Marek A. Sobkiewicz-Hirsch. Produkcja reklamy TV należy do studia filmowego Film Fiction. Spoty radiowe emitowane są już od kwietnia w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych. W czerwcu w całej Polsce widoczne będą billboardy sponsorskie. Działania reklamowe w Internecie potrwają do końca sierpnia. Za koncepcję i kreację kampanii 360 odpowiada agencja komunikacji wizualnej CITY Creation, począwszy od spotu reklamowego 30’ dla radio i TV, przez BBS-y, aż po opracowanie spójnych dla całej kampanii KV wykorzystanych w reklamach publikowanych w Internecie. Media zakupił Dom Mediowy Sigma BIS.

Teraz także pompy ciepła

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, spółka rozszerza swoją ofertę o dostawy i montaż pomp ciepła. Są one uzupełnieniem dotychczasowej oferty, która dziś składa się m.in. z takich produktów, jak instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii czy stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu, nie tylko w Internecie, ale także w prasie, radiu czy telewizji ma wzmacniać wśród klientów wizerunek spółki jako dostawcy ekologicznych rozwiązań, zachęcając jednocześnie do korzystania ze wsparcia rządowego w ramach programu Mój Prąd 5.0.

Aktywnie promujemy efektywne zarządzanie zużyciem prądu w domach i firmach naszych klientów. Wdrażamy nowoczesne rozwiązania usług efektywności energetycznej dla firm, by ograniczać zużycie energii, co wpływa na mniejszą emisję CO2, a dodatkowo gwarantuje oszczędności – mówi Tomasz Przybek, wiceprezes Zarządu Energi Obrotu. – Klientom, którzy chcą mieć pewność, że 100% zużywanego przez nich prądu pochodzi z natury, proponujemy oferty z gwarancją pochodzenia energii z odnawialnych źródeł – wiatru, wody i słońca. Zarówno klienci indywidualni, jak też biznesowi coraz częściej wybierają opcję produkcji prądu na własne potrzeby, a na ich decyzję nierzadko mają wpływ różne formy dofinansowania do inwestycji.

Zielona oferta i blog

Oferta „Pakiet zielonej energii” Energi Obrotu, która ma na celu zachęcenie klientów indywidualnych do oszczędzania energii i dbania o środowisko, cieszy się dużym zainteresowaniem. Decydując się „Pakiet zielonej energii”, klient ma pewność, że wybiera prąd wolny od dwutlenku węgla, w całości pozyskany z OZE, a także wspiera działania ekologiczne. Dzięki sprzedaży oferty spółka sadzi las. Tylko w kwietniu posadzono ponad 20 tys. drzew, dzięki czemu część Borów Tucholskich odzyskała blisko 2,5 hektara utraconego ekosystemu.

Dodatkowym elementem budowania wizerunku zielonego sprzedawcy jest platforma blogowa pod nazwą Zielone Pojęcie. Można tu znaleźć m.in. sposoby na oszczędzanie energii elektrycznej w domu lub w firmie, a także inne ciekawe informacje z obszaru ekologii czy technologii wykorzystywanych na potrzeby produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł.

Źródło: energa.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz