Reklama
kongres.energetyka-rozproszona

Midea ze złotym Laurem Klienta

Podobnie, jak w ubiegłym roku, Midea została wyróżniona Złotym Godłem w Ogólnopolskim Konkursie Laur Klienta. Marka nie traci swojej pozycji w kategorii „Jakość i innowacyjność – klimatyzatory”.

Midea ze złotym Laurem Klienta w kategorii „Jakość i innowacyjność – klimatyzatory”
Midea ze złotym Laurem Klienta w kategorii „Jakość i innowacyjność – klimatyzatory” [Źródło: midea-electric.pl]

Laur Klienta to ogólnopolski sondaż, w którym decyzję podejmują klienci. Konkurs zrzesza liderów rynku w różnych kategoriach. Tak, jak w ubiegłym roku, jakość i innowacyjność klimatyzatorów została zauważona i doceniona przez Polaków w marce Midea.

Marka wprowadziła, jako pierwsza na świecie, w pełni zautomatyzowane profesjonalne linie montażu (fabryki 4.0), na których powstają m.in. główne płyty klimatyzatorów, piloty, kompresory i wymienniki. Nad urządzeniami pracuje setki robotów, które w integracji z ludźmi, a także technologiami informacyjnymi i Internetem dają optymalne efekty. Takie rozwiązanie to zwiększona wydajność produkcji przy mniejszej interwencji człowieka, co przekłada się na jakość tworzonych produktów. Ich zdawalność zapisuje się na poziomie 99,9,%.

Jedynym dystrybutorem urządzeń Midea w Polsce jest firma Zymetric.

Źródło: midea-electric.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz