Reklama
http://www.multitherma.com/

PSG wprowadza elektroniczny protokół z wymiany legalizacyjnej gazomierza

Polska Spółka Gazownictwa uruchomiła dla swoich klientów kolejną e-usługę. Od nowego roku klienci PSG mają możliwość uzyskania protokołu wymiany legalizacyjnej gazomierza w dowolnym momencie i w preferowanej formie.

PSG wprowadza elektroniczny protokół z wymiany legalizacyjnej gazomierza
PSG wprowadza elektroniczny protokół z wymiany legalizacyjnej gazomierza

Od stycznia 2024 r. największy dystrybutor gazu w Polsce zmienił zasady udostępniania protokołów z wymiany legalizacyjnej gazomierza. To kolejna usługa, po uruchomionym w 2020 r. Portalu Przyłączeniowym, która pozwoli odbiorcom otrzymywać dokumenty także w formie cyfrowej. Do tej pory klienci dostawali protokół sporządzony ręcznie przez pracowników gazowni w dniu wymiany legalizacyjnej. Zdarzało się jednak, że papierowe dokumenty były przez odbiorców przez przypadek gubione lub niszczone.

 

Jako nowoczesne przedsiębiorstwo wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych odbiorców, którzy coraz częściej chcą korzystać z e-usług. Warto podkreślić, że cyfryzacja procesów to także wygoda i możliwość dostępu do dokumentów w dowolnym czasie oraz ograniczenie zużycia papieru, które jest naturalnym krokiem na drodze do ochrony środowiska – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Kolejnym atutem wprowadzenia nowych procedur będzie skrócenie czasu potrzebnego na wykonanie dokumentacji po wymianie gazomierza i plomb. Polska Spółka Gazownictwa uruchomiła trzy kanały komunikacji, za pomocą których klient może wnioskować o udostępnienie protokołu:

  • kontakt telefoniczny z infolinią PSG (22 444 33 33),
  • e-mail na adres [email protected]. W treści wiadomości prosimy podać następujące dane: imię i nazwisko klienta/nazwę firmy, adres punktu poboru, numer punktu poboru, telefon kontaktowy, NIP (jeżeli dotyczy),
  • wizyta osobista w Miejscu Obsługi Klienta w gazowni (najbliższe Miejsce Obsługi Klienta można znaleźć korzystając z wyszukiwarki dostępnej TUTAJ).

W przypadku kontaktu telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej udostępnienie protokołu realizowane będzie poprzez wysyłkę dokumentu na adres e-mail wskazany przez odbiorcę. Wersję papierową klienci będą mogli odebrać w Miejscu Obsługi Klienta w gazowni.

Informacje o formie oraz dostępnych kanałach udostępniania protokołu będą umieszczone na zawiadomieniach zbiorczych lub indywidualnych, które z odpowiednim wyprzedzeniem są umieszczane na tablicach ogłoszeniowych w klatkach budynków lub indywidualnie w skrzynkach pocztowych odbiorców.

Źródło: psgaz.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz