.
Reklama
https://powermeetings.eu/
.

Rozwój sieci sprzedaży NETSU w Polsce

Od dobrych kilku lat przedsiębiorstwa oferujące usługi związane z OZE przeżywają prawdziwy renesans. Podyktowane jest to m.in. zmianami w prawie, którego zapisy obligują mieszkańców miast do zmiany nieekologicznych nawyków, ale także większą świadomością prosumentów dotyczącą dofinansowań, które – notabene - za pomocą mediów popularyzują organizacje ochrony środowiska.

Rozwój sieci sprzedaży NETSU w Polsce
Rozwój sieci sprzedaży NETSU w Polsce

Prawdziwa rewolucja dokonuje się w wyborze urządzeń do ogrzewania domów jednorodzinnych. Od 1 stycznia tego roku nie można już otrzymać dopłaty na zakup pieca węglowego, co znacznie przyczyni się do zmiany preferencji grzewczych przez tysiące Polaków. Już w roku 2021 znaczna część beneficjentów programów rządowych wybrała ogrzewanie gazem (ok. 44,5 %) inni kotły na biomasę (ok. 20 %). Coraz większą popularnością cieszą się także pompy ciepła, które wybrało ok. 17.4 % klientów. NETSU to producent pomp powietrze – woda, który na rynku pojawił się w 2020 i zgodnie z aktualnie panującymi eko – trendami z dużą skutecznością rozszerza swoje zasięgi na kolejne województwa tworząc stabilną siatkę ekspercką.

Reklama
oknonet.pl

NETSU stawia na kompleksową obsługę i produkty najlepszej jakości, ale również rozwój w strukturach firmy. W sprzedaży b2b kieruje się doświadczeniem i zaangażowaniem swoich pracowników, którzy na pierwszym miejscu stawiają kontrahenta i jego potrzeby. Ekspansję swoich usług NETSU rozpoczęło od województwa śląskiego, by w kolejnych miesiącach otworzyć się m.in. na rynek warszawski czy Pomorze. W planach jest powstanie kolejnych punktów, które będą miały charakter stricte techniczno – handlowy. Co to oznacza w praktyce? NETSU aktywnie rozwija sieć ekspertów działających na dwóch poziomach: kładąc nacisk na ekspansję nowych regionów poprzez rozbudowę aktualnych obszarów działania o kolejnych przedstawicieli oraz budowę elitarnej sieci partnerów biznesowych działających pod marką NETSU. Po co to wszystko? NETSU z pomocą współpracujących ze spółką partnerów dystrybuuje pompy ciepła Monoblok i Split uposażając interesantów w najnowsze technologie grzewcze, ale również edukuje branżowo przyszłych fachowców.

NETSU stawia na profesjonalne szkolenia. Duża część firm zajmujących się fotowoltaiką rozbudowuje swoją ofertę o pomy ciepła, natomiast na rynku brakuje instytucji, które mogą wesprzeć decyzje o rozszerzeniu oferty lub przebranżowieniu. Centra szkoleniowe Akademii NETSU zlokalizowane w Katowicach, Piasecznie oraz w Gdyni udostępniają atrakcyjny pakiet kursów i warsztatów dla nowicjuszy z konkretnego obszaru, którzy mogą w przyszłości prezentować komplementarną ofertę rozwiązań grzewczych lokalnym klientom. Szkolenia są jednym z głównych programów działań spółki w kolejnych tygodniach, dlatego bardzo ważne jest pojawianie się nowych biur zarówno w dużych aglomeracjach jak i mniejszych miejscowościach. Ambicje sięgają jednak dalej niż granice kraju.

Szkolenia podzielone są na kilka etapów – są tematyczne i certyfikowane. Oprócz kursów produktowych, odbywają się także szkolenia dotyczące audytów, doboru pomp, szkolenia handlowe – z obsługi klienta indywidualnego i korporacyjnego oraz z zakresu serwisu i gwarancji. Istotne jest to, że producent zapewnia wydajność i niezawodność urządzeń na długie lata, ale w razie jakichkolwiek problemów konsument może skorzystać z 7 letniej gwarancji. W dobie pandemii w szkoleniach można uczestniczyć w trybie zdalnym. Już wkrótce zostanie udostępniony kalendarz www, który pozwoli na zapisanie się na wybrane segmenty online i odbyć kursy bez wychodzenia z domu.

Dla NETSU priorytetowy jest zasięg i rozpoznawalność marki, które na kolejnych etapach skutkują zwiększeniem sprzedaży. Eksperci NETSU podchodzą do zamawiających usługi kompleksowo, opiekując się klientem od momentu zapytania ofertę, aż po montaż. Wszystko odbywa się w oparciu o jednego dostawcę. Aby mogło się tak dziać istotne jest praca pośredników sprzedaży, którzy doskonale znają potrzeby zakupowe odbiorców obszaru, na którym działają. Zbieraniem kontaktów zajmuje się centrala rozdzielając je zgodnie z regionalizacją. Kontaktami biznesowymi operuje dział handlowy, a klienci końcowi kierowani są do współpracujących dystrybutorów. Do grudnia zeszłego roku NETSU współpracowało z ponad 130 firmami, od stycznia poszerzono listę partnerów o kolejnych 40. Sprawdzone firmy dysponujące rozbudowaną infolinią z zespołem wyszkolonych sprzedawców i instalatorów aktywnie wspierają działania producenta.

IMG 5813

Wizerunek marki budowany jest przede wszystkim w oparciu o działania internetowe i outdoorowe. NETSU posiada stronę internetową z ofertą dla instalatorów oraz klienta indywidualnego oferując także sprzedaż online. Dział marketingu aktywnie współpracuje z portalami branżowymi, stowarzyszeniami OZE, prasą branżową, radio, telewizją. Aktywne prowadzone są profile na social mediach, gdzie przedstawiciele są w stałym kontakcie z klientami. Prowadzony jest również dedykowany kanał YouTube, na którym w ramach Akademii NETSU publikowane są filmy z realizacji instalacji pomp ciepła u klientów, filmy instruktażowe, reklamy z aktualną ofertą oraz webinary. Do zainteresowanych wysyłane są newslettery oraz udostępniane są formularze kontaktowe.

NETSU pojawia się także na licznych wydarzeniach i targach poruszających temat ekologicznego ogrzewnictwa. Takich wydarzeń jest coraz więcej, dlatego coraz częściej będzie można na nich spotkać ekspertów, którzy dzielą się swoim profesjonalizmem.

Budowanie siatki specjalistów, promowanie marki, zdobywanie kontaktów a w rezultacie sprzedaż, to główne cele jakie stawiamy przed sobą w NETSU. Do tej pory udało nam się wyszkolić setki handlowców i certyfikowanych instalatorów z miast całej Polski oraz sprzedać blisko 700 urządzeń. To całkiem niezłe wyniki jak na tak młodego producenta. W zeszłym roku nasza aktywność skupiała się głównie na południu Polski i okolicach. Bardzo chcemy móc obsługiwać coraz większy obszar, dlatego inwestujemy w certyfikowanych fachowców. W związku ze stałym rozwojem sieci sprzedaży i instalacji pomp ciepła poszukujemy autoryzowanych instalatorów pomp ciepła, dystrybutorów oraz autoryzowanych serwisów NETSU, którzy zostając naszym partnerem zyskują stałe wsparcie szkoleniowe i techniczne oraz atrakcyjne benefity – mówi Dyrektor Handlowy NETSU, Sebastian Rogiński.

Źródło: netsu.pl

NETSU S.A.
ul. Kopernika 6/2
40-064 Katowice
tel.32 438 79 15
Biuro e-mail: [email protected]
Sprzedaż detaliczna e-mail: [email protected]
www.netsu.pl

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz