
NETSU nawiązało współpracę z wieloma salonami stacjonarnymi, które w swoich lokalach rekomendują urządzenia klientom indywidualnym i firmom. Przez zaledwie kilka miesięcy działalności udało się zatrudnić wykwalifikowaną kadrę, profesjonalnych doradców oraz doświadczonych instalatorów. Powstał sklep internetowy, zatowarowano magazyny.
Teraz NETSU skupia się również na systemie franczyzowym, oferując interesujące pakiety współpracy z przedsiębiorcami. Jednak to nie wszystko. Jak zapowiadano, producent angażuje się, w szerzenie świadomości ekologicznej organizując szkolenia produktowe, współpracuje z prasą i portalami o tematyce eko, ale również dba o rozwój kadry związanej z marką. Ważny jest także wizerunek w mediach i dlatego właśnie powstała Akademia NETSU, w której opracowuje się wszystkie te punkty.
Akademia NETSU to projekt, który jest programem szkoleń dla instalatorów (i nie tylko), gdzie poruszane są techniczne zagadnienia dotyczące działania pomp ciepła. Szkolenia prowadzone są w siedzibie producenta, zdalnie – online lub za pomocą krótkich instruktażowych filmów. Cyklicznie pojawiają się także webinary eksperckie.
Podczas spotkań przekazywane są praktyczne wskazówki, które mają pomóc zapoznać się z możliwościami urządzeń, ale również wiedza teoretyczno-praktyczna niezbędna instalatorom do rozpoczęcia pracy u klienta w domu. Dzięki filmom instruktażowym można dowiedzieć się jak działa system wifi, który łączy aplikację z modułem zewnętrznym, jak podłączyć do urządzenia wodę, lub co to jest zawór trójdrożny. Akademia NETSU nie jest na szczęście zarezerwowana tylko dla profesjonalistów. Każdy, kto choć trochę jest zainteresowany nowymi technologiami lub planuje wymianę kotła znajdzie tu coś dla siebie.
Z informacji uzyskanych ze stowarzyszenia GRAMWZIELONE I PORT PC w 2021 roku można liczyć na kolejne wzrosty sprzedaży pomp ciepła. Związane to jest z większym zainteresowaniem tematem, możliwością uzyskania dofinansowania z programu „Czyste Powietrze”, zbliżającym się terminem obowiązkowej wymiany źródeł ogrzewania oraz powstawaniem nowych punktów sprzedaży oferujących dystrybucję pomp – nawet w mniejszych miastach i wsiach.
Już pierwszy kwartał tego roku przyniósł widoczny wzrost popytu na urządzenia grzewcze nowej generacji – 64% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2020 roku. W roku 2020 r. sprzedano w Polsce blisko 60 tysięcy pomp!
Nie byłoby tego, gdyby nie skuteczna kampania przeciw smogowa i promowanie ekologicznych treści. Skąd potencjalni klienci czerpią wiedzę na temat alternatywnych źródeł energii oraz ekologicznego ogrzewania? Głównie z sieci. Ważne jest to, aby przekazywana wiedza była sprawdzona, poparta doświadczeniem oraz przekazana w jasny, zrozumiały i lakoniczny sposób.
Dzięki programowi Akademii NETSU można dowiedzieć się, dlaczego tak ważna jest ochrona środowiska i jakie są korzyści z zakupu pompy. Przyszli instalatorzy po licznych szkoleniach otrzymują certyfikaty i są gotowi do pracy.
Źródło: netsu.pl
NETSU S.A.
ul. Kopernika 6/2
40-064 Katowice
tel.32 438 79 15
Biuro e-mail: [email protected]
Sprzedaż detaliczna e-mail: [email protected]
www.netsu.pl
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.