Reklama
https://www.ceo-odnawialna.pl/

Nowe funkcjonalności w systemie CRM, które ułatwią pracę zespołowi handlowców

Systemy CRM dostępne na rynku stale się rozwijają, aby zapewnić użytkownikom możliwie najskuteczniejsze zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Jednym z takich systemów jest GreenCRM, który wprowadził szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwiają prace handlowcom.

Nowe funkcjonalności w systemie CRM, które ułatwią pracę zespołowi handlowców
Nowe funkcjonalności w systemie CRM, które ułatwią pracę zespołowi handlowców

 

Reklama
oknonet.pl

Dodawanie zadań do procesu sprzedaży

Z myślą o zwiększeniu efektywności działań handlowców zespół GreenCRM wprowadził do systemu możliwość dodawania zadań ramowych do procesu sprzedaży. Dzięki temu użytkownicy mogą zyskać lepszą kontrolę nad przeprowadzanym procesem oraz sprawniej zarządzać swoimi nadchodzącymi zadaniami.

Umieszczanie dodatkowych pozycji w ofertach i umowach

Zespół GreenCRM rozbudował aplikację o możliwość dołączania dodatkowych pozycji do przygotowywanych dokumentów. Nowa opcja pozwala na szybkie rozbudowanie standardowych ofert i umów o dodatkowe pozycje dostosowane do potrzeb konkretnego klienta. Po dołączeniu nowych elementów cena końcowa zostaje automatycznie powiększona, ułatwiając w ten sposób generowanie ofert i umów. Dzięki temu handlowcy mogą łatwiej dopasowywać się do indywidualnych potrzeb klientów.

Tworzenie kalkulacji bez konieczności korzystania z cennika

Wiele istniejących na rynku systemów CRM pozwala na korzystanie z gotowych cenników – dzięki temu tworzenie kalkulacji dla klienta staje się wyjątkowo proste. GreenCRM również oferuje taką opcję – jednocześnie jednak pozwala dostosować się do nagłych i nieprzewidzianych sytuacji. Możliwość tworzenia kalkulacji bez konieczności korzystania z wgranego cennika pozwala handlowcom podchodzić do codziennych zadań i nieoczekiwanych sytuacji z większą elastycznością.

Co jeszcze oferuje GreenCRM

Aplikacja GreenCRM pozwala również na uporządkowanie plików i danych oraz szybkie tworzenie gotowych umów i ofert. Dodatkowo użytkownicy narzędzia mogą korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności do wspierania procesu sprzedaży czterech różnych modułów OZE – fotowoltaiki, pomp ciepła, klimatyzacji i kotłów grzewczych. Wszystko to bez dodatkowych kosztów.

Dowiedz się więcej na: www.greencrm.io
Kontakt:
Piotr Mikrut Product Manager
tel.: +48 662 635 160
e-mail: [email protected]

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz