Oferty pracy

WYMAGANIA: - Doświadczenie na podobnym stanowisku w Branży HVA - Obsługa klientów B2B w rynku inwestycyjnym i dystrybucyjnym - Kontrola i realizacja zakładanego planu sprzedaży - Zdolności analityczne - Silna samodyscyplina i zdolności organizacyjne - Prawo jazdy ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Realizacja planów sprzedaży - Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji - Działalność prezentacyjna i szkoleniowa - Aktywne uczestnictwo w imprezach targowych - Pozyskiwanie nowych Klientów - Tworzenie i nadzór bazy danych Klientów - Wsparcie techniczne Klientów - Prowadzenie dokumentacji handlowej, ofertowej i poofertowej CO OFERUJEMY: - Atrakcyjne warunki pracy, motywacyjny system wynagrodzenia - Umowa o pracę - Narzędzia pracy : samochód, komputer, telefon - Możliwości odbywania szkoleń - Dynamiczne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu i zawodowemu - Miła atmosfera pracy w energicznym zespole CV należy przesłać na adres [email protected] Na zgłoszenia czekamy do 20.12. 2023r. Zastrzegamy sobie możliwość odezwania się do wybranych kandydatów. Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Erkul Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Cechy oferty pracy

StanowiskoRegionalny przedstawiciel handlowy

WYMAGANIA: – Doświadczenie na podobnym stanowisku w Branży HVA – Obsługa klientów B2B w rynku inwestycyjnym i dystrybucyjnym – Kontrola i realizacja zakładanego planu sprzedaży...

Cała Polska
Opublikowano 2 tygodnie temu
Firma Eploo poszukuje dynamicznych i zmotywowanych osób, które chcą ofertować klientom B2B produkty takie jak: pompy ciepła, instalacje fotowoltaiczne, rekuperacje, magazyny energii, turbiny wiatrowe, solar trackery i wiele innych. Zakres obowiązków:
  • promowanie i aktywna sprzedaż produktów dostępnych w naszym asortymencie (również z uwzględnieniem marek własnych)
  • budowanie relacji i pozyskiwanie klientów (instalatorzy/hurtownie)
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • doradztwo i wsparcie techniczne
Wymagania:
  • doświadczenie związane ze sprzedażą i/lub z technicznym wsparciem sprzedaży w branży OZE
  • umiejętność budowania relacji handlowych
  • dynamika w działaniu, samodzielność, dobra organizacja pracy
  • zdolność do poszukiwania nowych rozwiązań
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, budowania założeń i ich prezentacji
  • swoboda komunikowania się oraz łatwość uczenia się
  • znajomość zagadnień związanych z procesem sprzedaży, rozwoju i zarządzania produktem
Dlaczego my?
  • Szansa na rozwój w dynamicznym środowisku
  • Szkolenia branżowe
  • Współpraca z liderami branży
  • Przyjazna atmosfera i wsparcie zespołu
wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności (podstawowe + premia) Samochód służbowy, laptop i telefon. Dołącz do naszego zespołu Eploo. Twoje umiejętności sprzedażowe i zaangażowanie mogą okazać się kluczowe dla sukcesu naszych partnerów biznesowych. Aplikuj już dziś! Wyślij swoją aplikację na adres: [email protected] Czekamy na Ciebie! Eploo. Tworzymy standardy!

Cechy oferty pracy

StanowiskoDoradca techniczno-handlowy

Firma Eploo poszukuje dynamicznych i zmotywowanych osób, które chcą ofertować klientom B2B produkty takie jak: pompy ciepła, instalacje fotowoltaiczne, rekuperacje, magazyny energii, turbiny wiat...

Firma ANSOLAR z siedzibą przy ul. Upalnej 1A/44 15-668 w Białystoku poszukuje pracowników na stanowiska Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Menager ds. Sprzedaży. ANSOLAR jest lokalną firmą, działającą na terenie województwa podlaskiego, mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego, zajmującą się odnawialnymi źródłami energii.  Nieprzerwanie od kilku lat przeprowadzamy naszych klientów przez cały proces począwszy od podpisania umowy, dostawy towaru oraz montażu aż do uzyskania dofinansowania. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się dobrać najlepsze produkty do oczekiwań klienta. Oferujemy tylko produkty wysokiej marki, co potwierdzają posiadane autoryzacje. Zajmujemy się dofinansowaniami. W swojej ofercie mamy także prefinansowanie oraz współpracujemy z bankami, które oferują korzystne ekoraty ze stałym miesięcznym oprocentowaniem do 0,5%.

 

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Efektywne pozyskiwanie klientów
  • Prezentowanie oferty klientom
  • Profesjonalne techniczne doradztwo
  • Skuteczna sprzedaż naszych produktów
  • Budowanie stałych relacji z klientami
  • Obsługa systemu CRM
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

NASZE WYMAGANIA

  • Prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży OZE
  • Dyspozycyjność i chęć pracy w terenie
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie do życia

OFERUJEMY

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem prowizyjnym
  • W pierwszym miesiącu umowę zlecenie lub kontrakt B2B, po pierwszym miesiącu jesteśmy otwarci na inne rozwiązania (tj. B2B, umowa o pracę)
  • Samochód, laptop i telefon służbowy
  • Dostęp do platformy szkoleniowej
  • Wdrożenie do pracy i stały rozwój
  • Możliwość zarządzania zespołem

Jeśli Ty też chcesz przyczynić się do lepszego jutra i wspierać ekologiczne rozwiązania, to zapraszamy w nasze szeregi! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy [email protected] lub zadzwoń pod numer 513339633. Może to właśnie na Ciebie czekamy!

 

Cechy oferty pracy

StanowiskoMenager ds. Sprzedaży, Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

Firma ANSOLAR z siedzibą przy ul. Upalnej 1A/44 15-668 w Białystoku poszukuje pracowników na stanowiska Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Menager ds. Sprzedaży. ANSOLAR jest lokalną firmą, d...

Cała Polska
Opublikowano 3 miesiące temu

EXO Energy System Sp. z o.o. powstała z myślą o dostarczaniu na polski rynek efektywnych, oszczędnych i wysokojakościowych pomp ciepła, pracujących w oparciu o naturalny czynnik R290 (propan techniczny). W odniesieniu do branży – wyrastamy z ponad 22-letniej historii dystrybucji i sprzedaży pomp ciepła, w tym urządzeń na naturalnym czynniku R290, co daje nam doświadczenie wyróżniające nas na rynku ogrzewnictwa/OZE.

Jesteśmy wyłącznym krajowym przedstawicielem europejskich marek: EXO – producenta powietrznych pomp ciepła na czynniku R290; oraz Ecoforest – w zakresie dystrybucji gruntowych pomp ciepła, w tym jedynej na rynku pompy solanka/woda na propanie. Zachowując niekorporacyjną i bezpośrednią kulturę pracy, podążamy za nieustannymi zmianami: technologii, postaw ludzkich, świata. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy obecnie osób na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy pompy ciepła EXO i Ecoforest Praca mobilna na terenie województw: dolnośląskie, wielkopolskie, łódzkie, mazowieckie, kujawsko-pomorskie.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym (ogrzewnictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne).
  • min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń z branży instalacyjno-grzewczej, chłodniczej lub inne adekwatne (w pokrewnych branżach).
  • dobre umiejętności interpersonalne.
  • czynne prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu.
  • znajomość obsługi komputera (pakiet office).

Mile widziane:

 
  • zainteresowanie tematyką OZE, chęć zgłębienia technologii pomp ciepła.
  • znajomość lokalnego rynku na swoim terenie działania.
  • znajomość języka angielskiego.

Twoje zadania:

  • doradztwo techniczne, projektowe i handlowe w zakresie pomp ciepła EXO i Ecoforest.
  • sprzedaż urządzeń zgodnie z założonym planem sprzedażowym.
  • utrzymanie dobrych i regularnych kontaktów z obecnymi klientami (instalatorzy, projektanci instalacji) oraz pozyskiwanie nowych klientów wśród firm instalacyjnych.
  • przygotowanie ofert handlowych dla obecnych i nowych klientów.
  • konsultacje z inwestorami (klient ostateczny), doradztwo.
  • śledzenie branżowych nowości i poszukiwanie nowych inwestycji.
  • wyjazdy służbowe i bezpośrednie spotkania z klientami.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę.
  • motywacyjny system prowizyjny.
  • wejście do przyszłościowej branży z sektora ogrzewnictwa/OZE.
  • niekorporacyjny, oparty na bezpośrednich relacjach model pracy w zgranym zespole.  (Bardzo niska rotacyjność naszych handlowców jest tego najlepszym potwierdzeniem).
  • możliwość pogłębiania wiedzy fachowej poprzez udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych.
  • niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon, komputer).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z obowiązującą aktualną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na [email protected] w tytule umieszczając numer referencyjny DTH_M_EXO_2023.

Cechy oferty pracy

StanowiskoDoradca techniczno-handlowy

EXO Energy System Sp. z o.o. powstała z myślą o dostarczaniu na polski rynek efektywnych, oszczędnych i wysokojakościowych pomp ciepła, pracujących w oparciu o naturalny czynnik R290 (propan te...

Gdynia
Opublikowano 3 miesiące temu

EXO Energy System Sp. z o.o. powstała z myślą o dostarczaniu na polski rynek efektywnych, oszczędnych i wysokojakościowych pomp ciepła, pracujących w oparciu o naturalny czynnik R290 (propan techniczny). W odniesieniu do branży – wyrastamy z ponad 22-letniej historii dystrybucji i sprzedaży pomp ciepła, w tym urządzeń na naturalnym czynniku R290, co daje nam doświadczenie wyróżniające nas na rynku ogrzewnictwa/OZE.

Jesteśmy wyłącznym krajowym przedstawicielem europejskich marek: EXO – producenta powietrznych pomp ciepła na czynniku R290; oraz Ecoforest – w zakresie dystrybucji gruntowych pomp ciepła, w tym jedynej na rynku pompy solanka/woda na propanie. Zachowując niekorporacyjną i bezpośrednią kulturę pracy, podążamy za nieustannymi zmianami: technologii, postaw ludzkich, świata. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy obecnie osób na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy (stacjonarny: Gdynia) pompy ciepła EXO i Ecoforest Praca w biurze w Gdyni

Obowiązki:

  • doradztwo techniczne, projektowe i handlowe w zakresie powietrznych oraz gruntowych pomp ciepła.
  • sprzedaż urządzeń zgodnie z założonym planem sprzedażowym.
  • utrzymanie dobrych i regularnych kontaktów z obecnymi klientami (instalatorzy, projektanci instalacji) oraz poszerzanie bazy klientów).
  • przygotowanie ofert handlowych dla obecnych i nowych klientów.
  • konsultacje z inwestorami (klient ostateczny), doradztwo i pomoc w doborze pomp ciepła.
  • śledzenie branżowych nowości i poszukiwanie nowych inwestycji.

Kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym (ogrzewnictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne).
  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń z branży instalacyjno-grzewczej, chłodniczej lub inne adekwatne (w pokrewnych branżach).
  • dobre umiejętności interpersonalne i łatwość przekazywania informacji technicznych w przystępny sposób.
  • znajomość obsługi komputera (pakiet office).

Mile widziane:

  • zainteresowanie tematyką Odnawialnych Źródeł Energii, branżą HVAC lub pokrewnymi obszarami.
  • znajomość lokalnego rynku.
  • doświadczenie w ofertowaniu i obsłudze klienta.
  •  znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę.
  • motywacyjny system prowizyjny.
  • wejście do przyszłościowej branży z sektora ogrzewnictwa/OZE.
  • niekorporacyjny, oparty na bezpośrednich relacjach model pracy w zgranym zespole (bardzo niska rotacyjność naszych handlowców jest tego najlepszym potwierdzeniem).
  • możliwość pogłębiania wiedzy fachowej poprzez udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych.
  • nowoczesne biuro niedaleko przystanku SKM - Gdynia Redłowo.
  • możliwość dojazdu rowerem (w budynku znajdują się stacje rowerowe i prysznice).
  • pyszną kawę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z obowiązującą aktualną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na [email protected] w tytule umieszczając numer referencyjny DTH_GDY_EXO_2023.

Cechy oferty pracy

StanowiskoDoradca techniczno-handlowy

EXO Energy System Sp. z o.o. powstała z myślą o dostarczaniu na polski rynek efektywnych, oszczędnych i wysokojakościowych pomp ciepła, pracujących w oparciu o naturalny czynnik R290 (propan te...

Cała Polska
Opublikowano 5 miesięcy temu
Dołącz do zespołu Eploo! Poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciel Techniczno-Handlowy!
  Zakres obowiązków:
  • promowanie i aktywna sprzedaż pomp ciepła (również z uwzględnieniem marek własnych)
  • budowanie relacji i pozyskiwanie nowych instalatorów i klientów indywidualnych
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • realizacja planów sprzedażowych
  • doradztwo i wsparcie techniczne
  • pozyskiwanie nowych projektów inwestycyjnych
  • przygotowywanie kart katalogowych
  • umiejętność wsparcia klientów w zakresie uruchomień, obsługi i eksploatacji pomp ciepła
Wymagania:
  • doświadczenie w segmencie pomp ciepła związane ze sprzedażą i/lub z technicznym wsparciem sprzedaży rozwiązań
  • umiejętność budowania relacji handlowych
  • dynamika w działaniu, samodzielność, dobra organizacja pracy
  • zdolność do poszukiwania nowych rozwiązań
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, budowania założeń i ich prezentacji
  • swoboda komunikowania się oraz łatwość uczenia się
  • znajomość zagadnień związanych z procesem sprzedaży, rozwoju i zarządzania produktem
Co oferujemy?
  • szkolenia branżowe
  • możliwość rozwoju w firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności (podstawowe + premia)
  • pracę w miłej atmosferze i wsparcie pomocnego zespołu.
  Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 571 500 336, lub pod adresem: [email protected]  

Cechy oferty pracy

StanowiskoDoradca techniczno-handlowy

Dołącz do zespołu Eploo! Poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciel Techniczno-Handlowy!   Zakres obowiązków: promowanie i aktywna sprzedaż pomp ciepła (również z uwzględnieniem mar...

Cała Polska
Opublikowano 8 miesięcy temu
Poszukujemy osób do pracy w prężnie rozwijającej się firmie NETSU S.A. - producenta pomp ciepła Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów i dystrybutorów
  • Bieżąca współpraca i rozwijanie istniejących kontaktów handlowych
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla instalatorów
  • Wsparcie techniczne dla Klientów marki Netsu
  • Przygotowanie ofert produktowych
  • Raportowanie realizacji powierzonych zadań
Wymagania:
  • Kilkuletniego doświadczenia w zakresie sprzedaży (mile widziana branża PV, grzewcza lub branże pokrewne, instalacyjna, wentylacyjna itp.)
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji handlowych
  • Dobrej organizacji pracy
  • Prawa jazdy kat. B oraz doświadczenia w prowadzeniu pojazdu
Oferujemy:
  • Samodzielne stanowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Perspektywy rozwoju zawodowego
  • Współprace na podstawie umowy o prace lub umowę B2B
  • Laptop, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy
  • Doskonałą atmosferę
Zostań naszym kolegą 🙂
Kontakt:
tel. 608 434 400,

Cechy oferty pracy

StanowiskoKey Account Menager

Poszukujemy osób do pracy w prężnie rozwijającej się firmie NETSU S.A. – producenta pomp ciepła Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów i dystrybutorów Bieżąca współpraca i rozwijan...

COOPER&HUNTER POLAND do swojego biura w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY BRANŻY HVAC WYMAGANIA:
  1. Doświadczenie na podobnym stanowisku w Branży HVAC
  2. Obsługa klientów B2B w rynku inwestycyjnym i     dystrybucyjnym
  3. Kontrola i realizacja planowanego budżetu sprzedaży
  4. Zdolności analityczne
  5. Silna samodyscyplina i zdolności organizacyjne
  6. Prawo jazdy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  1. Realizacja planów sprzedaży
  2. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji
  3. Działalność prezentacyjna i szkoleniowa
  4. Aktywne uczestnictwo w imprezach targowych
  5. Pozyskiwanie nowych Klientów
  6. Tworzenie i nadzór bazy danych Klientów
  7. Wsparcie techniczne Klientów
  8. Prowadzenie dokumentacji handlowej, ofertowej i poofertowej
CO OFERUJEMY:
  1. Atrakcyjne warunki pracy, motywacyjny system wynagrodzenia
  2. Umowa o pracę
  3. Narzędzia pracy : samochód, komputer, telefon
  4. Możliwości odbywania szkoleń
  5. Dynamiczne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu i zawodowemu
  6. Miła atmosfera pracy w energicznym zespole
CV należy przesłać na adres [email protected] Na zgłoszenia czekamy do 31 marca 2023r. Zastrzegamy sobie możliwość odezwania się do wybranych kandydatów. Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Erkul Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Cechy oferty pracy

StanowiskoRegionalny przedstawiciel handlowy

COOPER&HUNTER POLAND do swojego biura w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY BRANŻY HVAC WYMAGANIA: Doświadczenie na podobnym stanowisku w Branży HVAC Obs...

Opublikowano 10 miesięcy temu

Your Way Sp. z o.o.

UMOWA ZLECENIE 5 000–20 000 zł brutto / mies.

KONTRAKT B2B 5 000–20 000 zł netto (+ VAT) / mies.

  • umowa zlecenie, kontrakt b2b
  • pełny etat
  • specjalista (mid / regular)
  • praca mobilna
  • praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Jesteś osobą z charyzmą, która nie boi się wyzwań? Lubisz rozmawiać z ludźmi? Wiesz, jak skutecznie prowadzić negocjacje? Masz potwierdzone sukcesami doświadczenie jako handlowiec? Jeżeli szukasz ciekawej pracy, na naprawdę atrakcyjnych warunkach finansowych, z szeregiem dodatkowych benefitów, która jednocześnie da Ci poczucie, że Twoje działania przynoszą realne korzyści Klientom oraz środowisku – dołącz do naszego zespołu. Zostań doradcą handlowym do spraw fotowoltaiki oraz pomp ciepła w Your Way Sp. z o.o. i buduj swoją karierę z pasją! Zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych,
  • Odbywanie spotkań z klientami umówionymi przez Call Center,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji tematycznych,
  • Przygotowywanie ofert: fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Budowanie relacji z klientem.

Nasze wymagania

Jesteśmy zespołem ludzi z ogromem energii do działania. Kochamy to, co robimy. Pasja, zaangażowanie i troska o środowisko naturalne sprawiają, że osiągamy sukces. Szukamy ludzi takich jak my. Dajemy Ci dużą swobodę działania – wyznaczamy jego kierunki i cele oraz zapewniamy Ci wsparcie, ale to Ty decydujesz o tym, jak zrealizujesz to, czego od Ciebie oczekujemy. Nasze wymagania:

  • Umiejętność skutecznych negocjacji,
  • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiągania założonych celów,
  • Prawo jazdy kat. B – wizyty u Klientów będą kluczową częścią Twojego działania,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Dobra organizacja pracy oraz systematyczność,
  • Samodzielność w działaniu,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

To oferujemy:

  • najlepsze warunki współpracy – korzystne prowizje, które przynoszą Ci realne zyski,
  • komfort działania – wsparcie CALL CENTER – umawianie spotkań, BACK OFFICE – szybka weryfikacja umów bez zbędnej biurokracji (w ciągu kilku godzin),
  • budowanie własnego portfela Klientów – wyłączność obsługiwanych Klientów,
  • możliwość budowania własnej grupy sprzedażowej,
  • pełne wsparcie sprzedaży przez doświadczonych menedżerów,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przyjazną atmosferę w stabilnym zespole,
  • elastyczny czas pracy,
  • szkolenia z zakresu produktu i technik sprzedaży, dodatkowe szkolenia rozwijające umiejętności,
  • konkursy sprzedażowe,
  • materiały marketingowe (wizytówki, ulotki, adres e-mail).
  • Benefity
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • ryczałt na paliwo
  • e-lerning
  • iPad
  • auto służbowe

Your Way Sp. z o.o.

Your Way Sp. z o.o. jest jednym z kluczowych partnerów spółki ENEA S.A. Wspieramy rozwój wolnego rynku energii elektrycznej. Świadczymy usługi w zakresie optymalizacji parametrów dystrybucyjnych, audytów energetycznych, kompensacji energii biernej co wiąże się ze znacznym obniżeniem kosztów za energię elektryczną. Za cel postawiliśmy sobie promowanie ekologicznych rozwiązań – przyjaznych środowisku i korzystnych finansowo. Dlatego obecnie głównym kierunkiem naszej działalności są instalacje fotowoltaiczne. Dzięki nam już ponad 500 Klientów cieszy się własnymi przydomowymi, ekologicznymi elektrowniami, zyskując niezależność energetyczną. Ty możesz pomóc kolejnym dołączyć do zielonej rewolucji.

CW proszę przesyłać na adres e-mail [email protected] 

 

fotowoltaika.plus / Your Way Sp. z o.o. Ul. Puławska 145 02-715 Warszawa fotowoltaika.plus +48 233 233 233 [email protected]

Your Way Sp. z o.o. UMOWA ZLECENIE 5 000–20 000 zł brutto / mies. KONTRAKT B2B 5 000–20 000 zł netto (+ VAT) / mies. umowa zlecenie, kontrakt b2b pełny etat specjalista (mid / regular) ...

BUDOTOM poszukuje pracownika. Zatrudnimy pracownika na stanowisko: SERWISANT pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych, klimatyzacji, instalacji grzewczych i sanitarnych. Miejsce pracy: Piła, Bydgoszcz, Wrocław, okolice Warszawy Zakres prac m.in:
  • Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i okresowych instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła
  • Usuwanie awarii
  • Wystawianie protokołów po zakończonych usługach
Wymagania:
  • Doświadczenie zawodowe w powyższych pracach (serwisant HVAC, elektryk, hydraulik) – warunek konieczny.
  • Aktualne uprawnienia SEP oraz f-gaz.
  • Umiejętność czytania schematów hydraulicznych i elektrycznych
  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • Estetyka pracy, odpowiedzialność, dyspozycyjność (częste nadgodziny)
  • Kultura osobista - wymagana
  • Gotowość na wyjazdy – delegacje (zdarzają się wyjazdy 2 dniowe z noclegiem)
  • Prawo jazdy kat. B – mile widziane doświadczenie w prowadzeniu busa.
  • Dla pracowników z innych krajów znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
Zapewniamy:
  • Ciągłość pracy przez cały rok
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Pracę w zgranym i profesjonalnym zespole Nr 1 w Polsce w montażu pomp ciepła Panasonic Aquarea
  • Praca z wykorzystaniem dobrej jakości sprzętu
  • Samochód służbowy z pełnym wyposażeniem, telefon, tablet
  • Rozwój zawodowy
  • Wynagrodzenie od 5000zł netto
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected]

Cechy oferty pracy

StanowiskoSERWISANT

BUDOTOM poszukuje pracownika. Zatrudnimy pracownika na stanowisko: SERWISANT pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych, klimatyzacji, instalacji grzewczych i sanitarnych. Miejsce pracy: Piła, Bydgosz...

Nasza firma zajmuje się realizacją prac instalacyjnych i montażem urządzeń branży OZE, klimatyzacji, wentylacji itp.. Prowadzimy również sprzedaż hurtową i detaliczną artykułów branży sanitarnej. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Doradca techniczno-handlowy do biura w Kliniskach Wielkich.   Zakres obowiązków :
  • obsługa stacjonarna klienta,
  • obsługa zamówień
  • koordynacja dostaw towarów
  • doradztwo techniczne dla klienta końcowego
  • ofertowanie
  Proponujemy umowę o pracę + prowizje od sprzedaży.   Prosimy o przesyłanie swojego CV na adres [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

Cechy oferty pracy

StanowiskoDoradca techniczno-handlowy

Nasza firma zajmuje się realizacją prac instalacyjnych i montażem urządzeń branży OZE, klimatyzacji, wentylacji itp.. Prowadzimy również sprzedaż hurtową i detaliczną artykułów branży sa...

Zespół firmy Envi-technik poszukuje nowego współpracownika na stanowisko:
Instalator - monter instalacji sanitarnych i grzewczych
Zakres obowiązków:
  • Montaż instalacji sanitarnych - woda, kanalizacja,
  • Montaż instalacji grzewczych - ogrzewanie podłogowe, grzejnikowe, klimakonwektory,
  • Montaż rekuperacji
  • Montaż węzłów cieplnych - pompy ciepła, kotły peletowe, kotły gazowe.
Czego oczekujemy:
  • Chęci do pracy 🙂
  • Doświadczenia zakresie hydrauliki (montaż hydrauliczny kotłowni oraz pomp ciepła, ogrzewania podłogowego, wod -kan )
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność czytania schematów hydraulicznych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w grupie
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane uprawnienia F-GAZ
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie do uzgodnienia,
  • Nienormowane godziny pracy - do uzgodnienia,
  • Realizujemy również zlecenia na terenie Niemiec
Zostań naszym kolegą 🙂
Kontakt:
tel. 602378547,

Cechy oferty pracy

StanowiskoMonter instalacji sanitarnych i grzewczych

Zespół firmy Envi-technik poszukuje nowego współpracownika na stanowisko: Instalator – monter instalacji sanitarnych i grzewczych Zakres obowiązków: Montaż instalacji sanitarnych – ...